به نرخ طلا نمیتوانید مطالبهگری کنید و فقط بر اساس رسیدهای بانکی قادر هستید که دادخواست به خواسته مطالبه وجه از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.
سلام شما ابتدا اظهارنامه برای ایشان ارسال نمایید شما میبایست دادخواست مطالبه وجه و خسارت تاخیر تادیه را مطرح نمایید
خیر امکان ندارد
با سلام و احترام بله امکان شکایت برای شما وجود دارد میتوانید از فیش واریزی که به حساب شخص واریز کردید استفاده بکنید پرینت حساب را از بانک بگیرید و مهر بانک را داشته باشد اما اگر بخواهید به نرخ روز بگیرید باید بیشتر بررسی شود که آیا شامل میشود یا خیر آیا اظهارنامهای بوده درخواستی بوده مطالبهای انجام شده یا خیر میتوانید در این خصوص اظهارنامه ارسال کنید سپس دادخواست مطالبه وجه بدهید