درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - قطع بوته های درخت

سلام، همسایه زمین کشاورزی ما حدود 20 تا درخت سنجد 30 سال پیش در جوی آب زمین ما کاشته حالا ما تعدادی از بوته های درختان سنجد رو که مانع حرکت آب می شد را قطع کردیم، اینم بگم قبلا بهشون گفته بودیم گفتن ببرین اشکالی ندارد ولی الان دبه کردن و شکایت کردن، تکلیف چیه؟! نتیجه شکایتشون چی میشه؟! ما چیکار کنیم؟! تاکید میکنم درختان در جوی آب زمین ما کاشته شده اند

پاسخ ها

سلام مطرح کنید با اجازه خودش بوده بدلیل ممانعت از ورود آب با اذن خودش درختچه قطع شده

سلام

اینکار جرم و مجازات و خسارت به دنبال دارد که با توجه به درخت و عمرش حساب میشه

موضوع میتواند مشمول جرم ماده 684 بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی باشد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص