درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عدم صلاحیت در صدور رای

سلام وقت بخیر من از دو نفر با عنوان خیانت در امانت و جعل شکایت کردم با وجود اعتراف یکی از متهمین )(متهم دوم اصلا در جلسات شرکت نکرده ابلاغیه ها رو هم ندیده وکیلشم نیامده) با توجه به اتمام تحقیقات و کامل شدن پرونده دادیار پرونده رو به علت عدم صلاحیت [نوشته من صلاحیت ندارم نمیدونم چه رایی بدم][فرستاده به مرجع دیگه ای ؛البته خیلی قبلتر یه پرونده دیگه مرتبط با این پرونده داشتیم که بازم زیردست همین قاضی بود و قرار منع تعقیب صادر کرد سه سال قبل ازاین پرونده جدید .میخوام بدونم مرجع صالح رای میده یا دوباره پس میفرسته؟ بعداز اینکه مرجع صالح رای داد دوباره برای بقیه مراحل پرونده رو پس میفرسته یا همونجا بقیه مراحلشم انجام میدن.این شکایت مشمول مرور زمان هم هست البته از این قضیه چشم پوشی کردن طبق گفته خودشون

پاسخ ها

پرونده به مرجع صالح ارسال و درآنجا رسیدگی میشود

سلام پرونده به مرجع صالح ارجاع داده خواهد شد و در همان مرجع، رأی مقتضی صادر می‌شود.

 با سلام  پرونده به مرجع صلاحیت دار اجرا و رای صادر می‌شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص