درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سرپرستی

سلام خانم 37ساله هستم پدر مادر قید حیات هستن . میخوام سرپرستی خودم بگیرم جدا شوم امکان دارد؟

پاسخ ها

سلام بله ایراد نداره

نیازی به گرفتن سرپرستی نیست ،اختیار مستقل شدن با خودتان است

سلام بله

سوالات مرتبط

وکلای متخصص