درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ابلاغیه جهت دادنامه

سلام وقت بخیر . 5 اردیبهشت ابلاغیه جهت دادنامه صادره شد ‌ . تو دادگاه گفتن ی پیامک میاد 13روز بعدش مراجعه کن . حکم اجرا اداره کار دارم منتظر اجرای قاضی هستم . باید کی به دادگاه برم . پیامک چی بیاد گفت پیامک اجرای حکم مفاد چیزی.

پاسخ ها

بزرگوار، برای طی شدن مراحل توقیف اموال و نقد کردن طلب خود پس از صدور اجراییه، حتماً جهت بررسی دقیق روند پرونده با وکلای سایت مشورت نمایید.

برو اجرای احکام پیگیری کن

از طریق شعبه پیگیری نمایید

سلام باید پیگیری کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص