سلام شما ابتدا اظهارنامه تنظیم و برای ایشان ارسال نمایید شما میبایست دادخواست مطالبه وجه دستمزد خدمات انجام شده را مطرح نمایید
میتوانید با مراجعه به اداره کار و طرح دادخواست مطالبه حقوق و مزایای معوق با استناد به رابطه کاری، شاهد، پیامها و هر مدرکی، او را موظف به پرداخت کامل مزد کنید. ضمنا از طریق دادگاه حقوقی هم امکان طرح دعوی را دارید
با سلام امکان شکایت در اینجا وجود دارد اگر کارگر و کارفرمایی بوده از طریق وزارت کار
یا اگر جدا از این بوده از طریق دادگاه باید اجرا بزارید