درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مالکیت

با عرض سلام من نزدیک به دوازده سال در یک خانه قدیمی کلنگی در شمال کشور ساکن هستم خانه استیجاری بوده و سند هم نسق هست مالک زیاد پبگیر نبود حتی چندسال هم بدون اجاره دادن وراین خانه ساکن هستم از لوله کشی کلی تا تعمیرات و ...را خودم انجام دادم و حالا بعد چند سال مالک گفته تخلیه کن و من هم متاسفانه جایی را نمیتوانم بگیرم .منجایی خوانده بودم که اگر مالک پیگیر اجاره نباشه و مستاجر ساکن باشه نستاجر میتونه ادغعای تملک بکنه آیا میشه اینکارو ممکنه راهنمایی بفرمایین

پاسخ ها

دوست عزیز، سکونت طولانی‌مدت و انجام تعمیرات هرگز حق مالکیت برای مستاجر ایجاد نمی‌کند و برای جلوگیری از صدور حکم تخلیه و بررسی حقوق احتمالی خود، حتماً با وکلای سایت مشورت نمایید.

مستندات باید بررسی شود

 با سلام صرف سکونت طولانی مدت مستاجر حق مالکیتی ایجاد نمی کند و می‌توانید بابت هزینه هایی که انجام دادید ادعا کنید البته موضوع قابل بررسی بیشتر  است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص