سلام بهتر است که مطالب خلاف واقع نگوئید و از رابطه داشتن بپرهیزید تا با مشکل مواجه نشوید.
سلام به هیچ وجه نپذیر و بگو تهمت هست و این اقا رو نمیشناسی
ولی اگر هم بگن معمولا گزینش نمی پذیره
اگر ارتباط شما در حد معمول و بدون رفتارهای خلاف شئون بوده باشد معمولاً برای گزینش مشکلساز نمیشود و میتوانید توضیح دهید رابطه در چارچوب شناخت برای ازدواج و با اطلاع خانوادهها بوده است. گزینش فقط در صورت وجود تخلف اخلاقی مستند یا گزارش قطعی حساس میشود و توضیح شفاف شما همراه با نبود هیچ مدرک منفی، مانع ایجاد مشکل خواهد شد.
بستگی بنحوه تحقیقات هسته گزینش دارد والبته قابل اعتراض است
با سلام ارتباط مشکل وجود دارد