درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گزینش فرهنگیان

سلام وقتتون به خیر من دانشجوی سال آخر دانشگاه فرهنگیان هستم توی دانشجویی با آقایی در ارتباط بودم میخواستم بدونم اگر کسی از همکلاسی ها به گزینش گفته باشه من میتونم بگم نامزد بودیم و محرم بودیم ؟ چون خانواده ها درجریان بودن ... این ارتباط میتونه مشکل ساز بشه ؟

پاسخ ها

سلام بهتر است که مطالب خلاف واقع نگوئید و از رابطه داشتن بپرهیزید تا با مشکل مواجه نشوید.

سلام به هیچ وجه نپذیر و بگو تهمت هست و این اقا رو نمیشناسی 

ولی اگر هم بگن معمولا گزینش نمی پذیره 

اگر ارتباط شما در حد معمول و بدون رفتارهای خلاف شئون بوده باشد معمولاً برای گزینش مشکل‌ساز نمی‌شود و می‌توانید توضیح دهید رابطه در چارچوب شناخت برای ازدواج و با اطلاع خانواده‌ها بوده است.  گزینش فقط در صورت وجود تخلف اخلاقی مستند یا گزارش قطعی حساس می‌شود و توضیح شفاف شما همراه با نبود هیچ مدرک منفی، مانع ایجاد مشکل خواهد شد.

بستگی بنحوه تحقیقات هسته گزینش دارد والبته قابل اعتراض است

با سلام ارتباط مشکل وجود دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص