سلام نکته مهم این هست که وکالت دستی کافی نیست و بایست وکالت رسمی باشد.
با سلام هر یک از وراث میتواند به تنهایی مالیات بر ارث سهم خود را بپردازد و سهم ارث خود را از بانک مطالبه کند
سلام کارشون کاملا قانونیه
ممکنه فردا بیاد بیرون بگه من حقمو میخوام و اون کارمند بیجا کرده
بانک طبق قانون فقط با ارائه گواهی انحصار وراثت و حضور همه وراث یا وکالتنامه رسمی محضری از طرف آنان میتواند سهم سپرده را پرداخت کند و وکالتنامه دستی اعتبار قانونی برای بانک ندارد. در مورد وارث زندانی باید از طریق دفترخانه مستقر در زندان یا اعزام سردفتر وکالتنامه رسمی تنظیم شود یا هر وارث سهم خود را جداگانه از بانک مطالبه کند.
بانک ملزم بپرداخت مطابق رای محکمه ست