با سلام اگر جزو هدیه بوده به شما تعلق میگیرد برای اینکه بتوانید دفاعیات بهتری داشته باشید میتوانید تماس بگیرید
سلام یکی از راه هایی که میشه جلوی گرفتن مال هدیه داده رو گرفت اینه که انتقالش داد یا بفروشیش ...ب نظرم بفروش و ملک بخر
با توجه به اینکه پرداختها و تحویل لوازم بدون قصد هدیه بوده و طرف مقابل تعهد پرداخت داشته، میتوانید بهعنوان مطالبه وجه و خسارت ناشی از «دریافت مال بدون پرداخت» در دادگاه حقوقی شکایت کنید و رسیدهای کارتبهکارت و پیامها و مدارک تحویل وسایل را ضمیمه کنید. اگر ثابت شود معاملات ناشی از قمار بوده، طبق قانون باطل است و طرف مقابل مکلف به استرداد تمام وجوه و اموالی است که دریافت کرده و میتوانید استرداد کامل آنها را مطالبه کنید.
هر اموالی با احراز مالکیت متعلق به مالک است