درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پیام به زن شوهر دار در روبیکا

بنده به یک زن پیام داده ام و نمیدانستم ایشان همسر دارد و پیام های بنده فقط دو کلمه دوست داشتن جنبه محبت داشت و بقیه حرف های روز مره است شوهر ان زن از پیام ها اسکرین شات گرفته و مرا تهدید به شکایت کرده ایا بنده گناهکارم و اگر گناهکارم مجازاتم چیست

پاسخ ها

با سلام بستگی به متن پیام‌های رد و بدل شده دارد

سلام مزاحمت تلفنی 

مجازاتت قطع تلفن 

رفتار ارتکابی مطابق ماده 2 قانون مجازات اسلامی جرم است

باسلام بستگی به پیامکی که دادید دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص