درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ سندی

سلام وقت بخیر احتراماً بنده به دلایل ذیل 1. سوء استفاده بعضی همسایه ها از پارکینگ های خالی - بدون هماهنگی با مالکین پارکینگ ها اقدام به پارک خودرو می شود 2. بالا بردن امنیت خودروهای متعلقه در پارکینگ خودم اقدام به نصب دوربین مدار بسته با رضایت 2 نفر از 3 نفر اعضای هیئت مدیره وقت نمودم. فقط و صرفاً محل پارکینگ خودم و خودروهای خودم در تصویر دوربین هستند ولاغیر آیا نصب دوربین با شرایط فوق منع قانونی دارد؟ اگر هیئت مدیره جدید علی رغم رضایت مدیریت قبل و صرف هزینه بالا برای دوربین می تواند ایراد بگیرد که جمع آوری شود؟ ممنون

پاسخ ها

نصب دوربین تا حدی که نقض حریم خصوصی دیگری نباشد منعی ندارد

سلام نخیر؛ اِشکال قانونی ندارد؛ زیرا فقط محوطه خودتان را پوشش می‌دهد.

با سلام خیر مشکل ندارد اگر با رضایت هیئت مدیره باشد مانعی ندارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص