درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از کارفرما

سلام خسته نباشید من سال 1403 صاحبكار من برگه تسویه بهم داد و در اون نوشته شد که تمام حق و حقوق خود را دریافت کرده ام و امضا گرفت. مبلغ 130 میلیون به من داد که 90 میلیون تسویه بود و 40 میلیون وام داد، برای 8 سال کار، البته داخل برگه های تسویه مبلغ ذکر نشد و من نیاز به تسویه نداشتم خودش به بهانه خرید ماشین گفت کمک میکنم بعد یهو برگه تسویه گذاشت و من مجبور بودم چون ماشین خودم فروخته بودم و در عمل انجام شده قرار گرفتم ، ولى الان تعديل نیرو کرد سال 1405 و تا 1405 مشغول بودم و بیمه رد شده و یک سال تسویه نکرده هنوز ، من یک سال تسویه نکردم ، و اون 8سال مرخصی نرفتم اصلا و مرخصی ها رو حساب نکرده میتونم شکایت کنم برای مقدار مرخصی در 9 سال کار و فقط 9 روز حساب میشه یا بیشتر هم میتونم درخواست کنم، فیش حقوقی و ساعت کاری یا لیست حضور و غیاب نداشتیم اصلا

پاسخ ها

از طریق سامانه جامع روابط کار مطالبه ممکن است

رویه اداری است و صرفا از طریق اداره مربوطه پیگیری کنید اداره کار

سلام اگر در برگه مبلغ دقیق، ریز مطالبات، مرخصی، سنوات، عیدی و… ذکر نشده باشد، ارزش دفاعی آن کمتر می‌شود و اینکه بعد از آن همچنان تا ۱۴۰۵ مشغول به کار بوده‌اید و بیمه رد شده، خودش نشان می‌دهد رابطه کاری ادامه داشته و آن تسویه پایان کامل همکاری نبوده و همچنین اگر بتوانید نشان دهید ۴۰ میلیون وام بوده نه تسویه، مهم است. واریزی بانکی، پیامک، شاهد یا صحبت‌های کارفرما کمک می‌کند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص