درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - امضای کارفرما

سلام یه سال ونیم برای کارفرما کار میکردم و آخرسال امضا می‌گرفت که تمام حقوقاتم رو تمام و کمال پرداخت کرده و در حالیکه حقوقم زیر قانون کار بود و وعده میداد که فلان ماه حقوقت رو طبق قانون کار پرداخت میکنم اما تا یه سال ونیم هر ماه نزدیک 2تومن زیر قانون کار پرداخت میکرد آیا میتونم برم حق اون یه سال و نیم رو بگیرم پرینت بانکی دارم ولی ازون طرف ازم امضا گرفته که تمامی حقوق رو دریافت کردم

پاسخ ها

مطابق رای وحدت رویه دیوان عدالت اداری، اخذ نوشته توسط کارفرما از کارگر نیاز به اثبات دارد و الا بی اثر است، لذاد از طریق سامانه جامع روابط کار پیگیری و مطالبه متصور است

از طریق اداره کار پیگیری کنید 

با سلام بله می‌توانید از طریق سامانه کار شکایت کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص