سلام شرکت در ایران ثبت شده؟ میتوانید ابتدا اظهارنامه بزنید و سپس دادخواست مطالبه وجه
نیازمند بررسی بیشتر و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان کرد و راهنمایی شوید
با سلام شما میتوانید در اینجا یک اظهارنامه ارسال بکنید از طریق دفتر خدمات قضایی بفرستید و در آن تحویل کالا یا استرداد پول و خسارات را مطالبه کنید و بعد از آن میتوانید درخواست شکایتهای متعددی داشته باشید