درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سلام گواهینامه ده ساله قبل دارم تعویض کردم مگن شده پایه3 وبایدپایه2بگیری.مگر چطوریه.

سلام قبلا گواهینامه گرفتم و20سال خدمت فراجا کردم.الان بازنشسته وجانباز هم هستم.میگن گواهینامه ات پایه3هست برا پایه2مجددباید بروی چطوریه.بروم یا همون قبول هست؟

پاسخ ها

سوال غیرحقوقی

از راهور مرکز استان بصورت حضوری پیگیری کنید رویه اداری است تا قضایی 

گواهینامه باید تمدید شود 

سلام قبل از رفتن به آموزشگاه، اول به پلیس +۱۰ یا راهور مراجعه کنید و بگویید قبلاً پایه ۲ داشتم، الان در کارت پایه ۳ زده شده سابقه‌ام را بررسی کنید اگر در سیستم ثبت باشد ممکن است نیازی به دوره کامل نداشته باشید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص