سوال غیرحقوقی
از راهور مرکز استان بصورت حضوری پیگیری کنید رویه اداری است تا قضایی
گواهینامه باید تمدید شود
سلام قبل از رفتن به آموزشگاه، اول به پلیس +۱۰ یا راهور مراجعه کنید و بگویید قبلاً پایه ۲ داشتم، الان در کارت پایه ۳ زده شده سابقهام را بررسی کنید اگر در سیستم ثبت باشد ممکن است نیازی به دوره کامل نداشته باشید.