درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پس ندادن بقیه پول ماشین

برج آذرسال1404یه سمند مدل 84داشتم که به خاطر واشر زدن درمکانیکی بود مکانیک بازش کرده بود خلاصه به یکی از همکارهای خواهرزاده ام که دریگان ویژه پلیس هیتش فروختمش همون شب 120میلیون واریز کرد قرار شد بقیه پولم رو بد از وکالت پلاک بزنه یه مدت گذشت خریدار ماشین من باکسی که پلاک به اسمش بود قرار گذاشتن و بدون اطلاع از من وکالتشو گرفت تابرج اسفند فهمیدم که وکالت گرفته دیگه تا یکهفته پیش هرچقدر شمارشو گرفتم جواب نداد هفته پیش رفتم سمتش شروع به قلدری و فحاشی نسبت به خانمم کرد اون شبش به قولی که عموش داده بود 5میلیون زد به حسابم ودیگه جواب نمیده کلا میخواد از 185میلیونی که درقولنامه ماشین هستش امضا اثرانگشت شاهد هم پای قولنامه هست میگه ماشین بدش افتاده تعمیر و از این حرفا میخواد بجز اون 125تومن 20تومن بهم بده که اونم هی امروزفردا خوب من احتیاج داشتم فروختمش که پولش همونموقع به بدهیهامو بدم بانرخ الان بخوام بفروشمش دو برابر میکنه که این آقا همون موقع فروختش سود خودشو هم گرفت ولی دستم من پولش که هیچی از اونم میخوان کمترش بدن آیا حق شکایت دارم میتونم درخواست نرخ جدید رو بکنم قانون بهم این اجازه رومیده راهنمایی کنید لطفا کلا داره از لباس و موقعیتی که در پلیس داره سواستفاده کنه

پاسخ ها

سلام دادخواست مطالبه ثمن دهید

سلام و  وقت بخیر خدمت شما کاربر محترم سایت دادراه سوال شما یک سوال کوتاه حقوقی نیست که بتوانیم صرفا با سوال و جواب کوتاه حقوقی به راه حل نهایی و دقیقی دست پیدا کنیم چرا که اسناد و مدارک باید دقیق و کامل رویت شود سپس می‌توانیم در این زمینه اظهارنظر مناسب و دقیقی داشته باشیم 

سلام بهتر است این کار را انجام دهید ابتدا از طریق دفتر خدمات قضایی یک اظهارنامه مطالبه پول بفرستید و اگر پرداخت نکرد، دادخواست مطالبه باقی‌مانده ثمن معامله + خسارت تأخیر ثبت کنید معمولاً وقتی اظهارنامه رسمی ببیند، خیلی‌ها قبل از دادگاه پول را می‌دهند.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص