سلام پیگیری کنید دیه بنرخ روز پرداخت میشود
باید دید نظریه کارشناس و بوده تا بر اساس آن دادخواست مطالبه خسارت دهید
با سلام ابتدا باید با بیمه تماس بگیرید و شماره پرونده را بگیرید بپرسید که آیا پرونده به پزشک قانونی ارسال شده است یا نه اگر ارسال نشده بود خودتان مستقیم به پزشکی قانونی مراجعه کنید یا از کارفرما یا بیمه درخواست اجرا داشته باشید اگر شرکت کوتاهی کرد شما میتوانید از کارفرما شکایت بکنید و پرونده به پزشکی قانونی میرود