درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حادثه حین کار

باسلام من در حین کار تو شرکت از ارتفاع افتادم پایین . یک مهره کمرم شکست که نیاز به عمل نداشت و همزمان سه تا از دیسک کمرم پاره شد و زد بیرون. مدارک پزشکی از جمله رادیولوژی ام آری و اورژانس و همه رو دادم به بیمه .الان 8ماهه خبری نشده . دیه من چند درصد میشه . و نیاز هست که دوباره از طریق بیمه پیگیر بشم . الان هم از شرکت بیرون شدم و موقع زیاد راه رفتن و کار کردن کمر درد دارم .

پاسخ ها

سلام پیگیری کنید دیه بنرخ روز پرداخت میشود

باید دید نظریه کارشناس و بوده تا بر اساس آن دادخواست مطالبه خسارت دهید

با سلام ابتدا باید با بیمه تماس بگیرید و شماره پرونده را بگیرید بپرسید که آیا پرونده به پزشک قانونی ارسال شده است یا نه اگر ارسال نشده بود خودتان مستقیم به پزشکی قانونی مراجعه کنید یا از کارفرما یا بیمه درخواست اجرا داشته باشید اگر شرکت کوتاهی کرد شما می‌توانید از کارفرما شکایت بکنید و پرونده به پزشکی قانونی می‌رود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص