درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ازدواج با دختر بد سر پرست یا بی سرپرست در بهزیستی

سلام خسته نباشید بنده میخوام بدونم دختر 16 ساله در بهزیستی میتونه ازدواج بکنه یا نه باید بشه 18 سالش اگه میشه راهنمایی بکنید

پاسخ ها

با درود 

پرسشگر ارجمند مصلحت وی ایجاد کند آری ممکن است 

درود بر شما بله می‌تواند

با سلام، دختر ۱۶ ساله مقیم بهزیستی برای ازدواج نیاز به اذن دادگاه دارد، اما مشروط به احراز رشد و مصلحت کامل با نظر پزشکی قانونی و مددکار؛ نه خودسرانه و نه صرفاً با رسیدن به ۱۸ سالگی.

 با سلام تحت شرایطی بله امکان پذیر است 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص