درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دعوا درگیری

من ح* هستم 17 ساله من و برادرم و دوتا از رفیقام در ایام عید رفته بودیم تفریح بعد آن رفیقم که خانه داشتن در شهرستان گفتن بیاین بریم شهرستان ما شب رابمانیم صبح حرکت کنیم ما رفتیم ووقتی که رسیدیم شهرستان پسر عمو های رفیقم رو ما چوپ کشیدن و تهدید کردن برویم و گفت برای چه آمدید ما آ خیرش گذشتیم رفتیم خانه رفیقم خوابیدم و بعد چند روز برگشتیم شهر و بعد چند روز آنها آمدن شهر و به رفیقمان که پسر عموی آن ها بود گفته بودن بیاید حرف بزنیم و مار رفتیم و وقتی که رسیدم آنها بر روی ما حمله کردن با چوپ و مارو زدن با چوپ و فقط تو دعوا دست من تیغ کاتر بود و من هم قبلش از مغازه بودم و تیغ کاتر برای کارم بود برای شیشه دودی زدن بود و من آن تیغ کاتر را در آوردم و گفتم بیاید میزنم و الان آنها شکایت کردن ولی ما نکردیم آیا تیغ کاتر ماهم جرم حساب میشود

پاسخ ها

سلام بله  قطعا جرم است و در صورت اثبات موضوع  مجازات خواهد داشت  شما هم می توانید شکایت ضرب و جرح عمدی را مطرح نمایید 

اگر از آن استفاده کرده و یا تهدید کرده باشید به نوعی سلاح سرد محسوب میشود

سلام چون آنها شکایت کردند و شما نکردید، پرونده یک‌طرفه شد بهتر است در اولین فرصت شما هم شکایت ضرب‌وجرح و تهدید ثبت کنید تا پرونده دوطرفه شود و اوضاع به ضررت نباشد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص