سلام بله قطعا جرم است و در صورت اثبات موضوع مجازات خواهد داشت شما هم می توانید شکایت ضرب و جرح عمدی را مطرح نمایید
اگر از آن استفاده کرده و یا تهدید کرده باشید به نوعی سلاح سرد محسوب میشود
سلام چون آنها شکایت کردند و شما نکردید، پرونده یکطرفه شد بهتر است در اولین فرصت شما هم شکایت ضربوجرح و تهدید ثبت کنید تا پرونده دوطرفه شود و اوضاع به ضررت نباشد.