با سلام اگر اقدام شما باعث این موضوع شده باشد بله
سلام بله شما مسئولیت حقوقی خواهید داشت حتی اگر غیرعمد بوده باشد شما میبایست خسارت را پرداخت نمایید
اگر ثابت شود تماس شما با گوشی نبوده و سقوط آن مستند به فعل شما نیست طبق مواد ۳۲۸ و ۵۰۶ قانون مدنی و قواعد تسبیب، مسئولیتی برای جبران خسارت ندارید مگر اینکه رابطه سببیت بین سیلی و افتادن گوشی توسط طرف مقابل اثبات شود.
با سلام، بر اساس ماده 308 قانون مدنی، اگر ثابت کنید ضربه شما مستقیماً به گوشی نخورده و افتادن گوشی ناشی از حرکت خود شخص بوده، مسئولیتی ندارید. فیلم و شاهد را در دادگاه ارائه دهید.