درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - وراثت

باعرض سلام و درود من همسرم 13 سال پیش در تصادف فوت شدن در هنگام فوتش من حامله بودم و دختری در راه داشتم موقع پخش دیه به غیر از حق والدین و خودم بیمه یه مبلغی را برای دخترم به حساب پدربزرگش چون حسابی نداشت واریز کرد در کل این زمان من دخترم را بزرگ کردم الان از پدربزرگش سوال کردم آن مبلغ دیه دخترم را کلا برداشت کرده و مصرف کرده آیا حقی برای این مورد داریم که از طریق قانون پیگیر آن مبلغ یا سود آن داریم ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ ها

مطالبه ممکن است

از طریق اداره سرپرستی پیگیری کنید 

بله، می‌توانید دادخواست مطالبه وجه به انضمام خسارت تأخیر تادیه از پدربزرگ فرزندتان طرح کنید.

بله میتوانید دادخواست مطالبه وجه بدهید 

 با سلام به فرزند شما ارث می‌رسیده است باید مشخص شود سهم دیشان کجا رفته است بله می‌توانید پیگیری کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص