پاسخ کوتاه و صریح:
❗ از نظر قانون
عملی به نام “تخلیه یا برداشتن بافت سینه (بدون دلیل پزشکی)” در ایران قابل انجام نیست حتی با:
✔ فقط در یک حالت ممکن است
اگر موضوع شما:
سلام و عرض ادب. اگر سن قانونی دارید، رضایت اصلی با خود شماست؛ ولی تخلیه پستان یا هر عمل مشابه، فقط وقتی مجاز است که پزشک آن را از نظر علمی، فنی و پزشکی قابل انجام و مشروع بداند و رضایت آگاهانه شما هم اخذ شود.
سلام و عرض ادب خدمت شما
با توجه به اینکه شما به بدنتان و جنسیت خود آگاهی دارید و با رضایت والدین و داشتن سن قانونی، امکان پیگیری حقوقی برای تخلیه یا تغییرات جسمانی وجود دارد، اما لازم است با یک پزشک و مشاور حقوقی متخصص مشورت کنید.