اگر درب از بیرون قفله اول دادخواست اعلام مفقودیت بدهید به دادگاه بعد با حضور وراث دیگر و تهیه صورتجلسه وارد شوید
به کلانتری محل مراجعه کنید در معیت پلیس وارد شوید صورتجلسه کنید
از نظر قانونی اجازه چنین کاری را ندارید ولی بهتر است که با توجه به همکاری پلیس اقدامات مربوطه را انجام دهید
بهتر است حکم بگیرید تا بعدا کسی از شما شکایت نکند
خیر چنین امکانی وجود ندارد و امکان دارد در آینده مشکلات حقوقی برای شما بوجود آید
سلام بهرحال در وضعیت اضطراری هستید با کلانتری مراجعه کنید