با درود پرسشگر ارجمند
بستگي به مفاد قرارداد شما دارد اگر پیمانکار باشید خطاب به دادگاه دادخواست دهید لکن، اگر کارگر محسوب شوید حقوق و مزایای شما کاملا از طریق اداره کار قابل پیگیری و مطالبه است اقدام نمایید ابتدا باید در دفاتر پیشخوان احراز هویت شوید سامانه روابط کار نیز ثبت نام کنید دادخواست تخصصی تنظیم گردد و