باسلام
در چنین شرایطی، اگر بیمه خسارت را بر اساس نظر کارشناس رسمی پرداخت کرده و طرف مقابل مطالبه مازاد دارد، باید **درخواست ارزیابی مجدد توسط کارشناس رسمی دادگستری** بدهد؛ این گزارش ملاک قانونی است و در صورت اختلاف یا زدوبند احتمالی، میتواند جلوی پرداخت وجه ناحق را بگیرد و از شما در برابر ادعای اضافی طرف مقابل حمایت کند.