بله شما میتوانید از طریق مراجع قانونی علیه مدرس شکایت کنید و پول خود را پس بگیرید. با توجه به اینکه مدرس در پیامهای خود به بازگشت وجه رضایت داده و اطلاعات حساب شما را نیز دریافت کرده است، عدم انجام تعهد و استرداد وجه توسط ایشان میتواند مبنای شکایت قرار گیرد. شما میتوانید با ارائه پرینت پیامها و مدارک مربوط به خرید دوره، به دادگاه یا دادخواست متناسب ثبت نمایید