بعید به نظر می رسد
خیر چنین چیزی نیست
سلام
در حکم رای باز و نظام های جایگزین حبس، رعایت شرایط مثل حضور منظم در محل کار اجباری است و در صورت تکرار غیبت، دادگاه می تواند دستور بازگشت شما به زندان و اجرای باقی مانده حبس را بدهد. الان که فقط تذکر گرفته اید و گفته اند اگر دوباره غیبت کنید به زندان بر می گردید، هنوز این اختیار برای قاضی اجرای احکام وجود دارد که با توجه به رفتار آینده شما تصمیم ملایم تری بگیرد. می توانید به اجرای احکام یا قاضی صادر کننده رای مراجعه کنید، دلایل غیبت و ندامت خود را توضیح دهید و محترمانه تقاضا کنید فرصت دوباره بدهد، اما قانون او را مجبور به بخشش بقیه مجازات نمی کند و تصمیم نهایی با قاضی است.