رای تمکین و در نهایت گواهی نشوز صادر میشود ! در این صورت از یک سری امتیازات قانونی من جمله نفقه محروم میشوید و همچنین در صورت درخواست طلاق و... امتیاز منفی برای شما محسوب میشود .
سلام اشتباه میکنید اگر زوج درخواست الزام به تمکین را مطرح کرده است شما حتما در جلسه دادرسی حاضر شوید و دفاعیات خود را ارائه نمایید شما دلایل و مستندات خود را به شعبه ارائه نمایید