سلام بر اساس قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان مصوب سال ۱۳۸۸ شما میتوانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی، از شرکت خودروسازِ مربوط شکایت بنمایید.
با سلام میتوانید خسارات خود را از بیمه دریافت کنید اگر شاکی دارید باید پاسخگوی آن باشید مگر اینکه شرکت سازنده را بتوانید محکوم کنید