از طریق واحد اجرای مربوط استعلام کنید
با سلام و احترام سوال شما خیلی مبهم است چرا که در ابتدای سوال بیان کردید که ابلاغیه اول برای رسیدگی آمده و شما نرفتید اما در انتهای سال پرسیدید وقت اجرای احکام بگیرید یا خیر خب اجرای احکام برای بعد از قطعیت و در مرحله اجرا از سوالتان مبهم است
ممکن است سامانه باید بررسی شود