سوال شما یک سوال کوتاه حقوقی نیست یک پرونده است که باید ابعاد آن را بررسی کنیم
بر اساس ماده ۴ قانون تملک آپارتمانها و آییننامه اجرایی آن، هزینههای مشترک نظیر هزینههای نگهداری، تعمیرات و بهرهبرداری از بخشهای مشترک ساختمان باید به صورت منصفانه بین مالکان و واحدها تقسیم شود. مدیریت ساختمان موظف است هزینهها را مستند و شفاف به ساکنان اعلام کند. ارائه فاکتور برای این هزینهها از سوی مدیر ساختمان لازم است و شما بهعنوان مالک حق دارید از صحت و سقم هزینهها مطلع شوید. عدم پاسخگویی مدیریت و رفتار غیرشفاف ایشان خلاف اصول قانونی مدیریت ساختمان است. طبق قانون تملک آپارتمانها، هیئت مدیره مکلف به شفافیت در عملکرد مالی و مدیریتی است و عدم رعایت شفافیت میتواند دلیلی برای تعویض هیئت مدیره توسط مجمع عمومی باشد.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.