از سامانه جامع کار اقدام کنید بله موفق میشوید
با سلام از طریق وزارت کار اقدام نمایید
به اداره کار خبر دهید تا بیابند با صورت نامحسوس بررسی کنند.
شما به عنوان نیروی کار باید حداقل حقوق مصوب، سنوات خدمت، عیدی و بیمه تأمین اجتماعی دریافت کنید. در صورت عدم رعایت این موارد، میتوانید به هیأت تشخیص اداره کار محل کارگاه مراجعه و شکایت خود را مطرح کنید. هیأت تشخیص میتواند بررسی کند که آیا کارفرمایان حقوق شما را رعایت کردهاند یا خیر و در صورت لزوم، آنها را ملزم به اصلاح وضعیت کند. بر اساس ماده ۳۶ قانون کار، کارفرما موظف به بیمه کردن کارگران است و شما میتوانید از این بابت نیز شکایت کنید.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.