درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از مرکز رادیولوژی

سلام خدمت شما.. مادرم رو برای عکس رادیولوژی بردیم یه مرکز..اپراتور بدون حضور متخصص رادیولوژی عکس رو گرفتند وعکس رو بدون تفسیر وامضای متخصص تحویل دادند.. آیا حق شکایت دارم..

پاسخ ها

سلام اگر متصدیان دستگاه دارای گواهینامه‌ی گذراندن دوره باشند، لزوماً حضور متخصص لازم نیست. از سوی دیگر، تکلیفی به ارائه توضیح و تفسیر ندارند و شما بایست آزمایش مادر را نزد پزشک متخصص ببرید.

بله، چون طبق ماده ۳ آیین‌نامه تأسیس و اداره مؤسسات تصویربرداری پزشکی، انجام رادیولوژی بدون نظارت و تأیید متخصص تخلف انتظامی و قابل شکایت در سازمان نظام پزشکی و تعزیرات حکومتی است

 

سوالات مرتبط

شکایت از مرکز رادیولوژی
سلام خدمت شما.. مادرم رو برای عکس رادیولوژی بردیم یه مرکز..اپراتور بدون حضور متخصص رادیولوژی عکس رو گرفتند وعکس رو بدون تفسیر وامضای متخصص تحویل دادند.. آیا حق شکایت دارم.....