باسلام.ابتدا تا مین دلیل انجام دهید بعد اقدام قانونی
سلام شما میتوانید از طریق سازمان تعزیرات حکومتی اقدام به شکایت بفرمایید. در گام نخست، با واحد صنفی مذکور مذاکره بنمائید و اگر قبول نکردند، در آن زمان شکایت فرمائید.
با توجه به موضوع شما، میتوانید به استناد قانون مدنی ایران و همچنین قوانین حمایت از حقوق مصرفکنندگان اقدام نمایید. اولین گام، ارسال اظهارنامه رسمی به نصاب یا فروشنده است که نقص کالا و عدم تطابق با قرارداد را اعلام کند و از آنها بخواهید که کالا را تعویض یا موارد نقص را اصلاح کنند. اگر پاسخی دریافت نکردید یا مشکل حل نشد، میتوانید با ارائه مستندات شامل فاکتور، قرارداد و اظهارنامه از طریق شورای حل اختلاف یا دادگاه صالح برای مطالبه خسارت و تعویض جنس اقدام نمایید. همچنین میتوانید به سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان شکایت کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.