بستگی به نظر شورای پزشکی در اعلام از کار افتادگی جزئی یا کلی دارد
سلام. نظر کمیسیون ملاک است میتوانید درخواست دهید
باید از طریق کارفرما یا به صورت مستقیم به شعبه تأمین اجتماعی محل بیمه خودتون مراجعه کنید.درخواست «ازکارافتادگی» بدید. پرونده شما به کمیسیون پزشکی تأمین اجتماعی ارجاع داده میشه.