بله درست است
1. ازکارافتادگی کلی، یعنی باید حداقل 1/3 آخرین حقوق یا بیشتر دریافت کنید نه فقط 10 روز حقوق! 2. اشتباه در ثبت تاریخ شروع بیماری یا سوابق بیمهای نباید منجر به تضییع حق شما بشود. 3. رأی دیوان عدالت، الزامآور است. اگر سازمان بیمه خلاف آن رأی عمل کرده، قابل پیگیری است. 4. اینکه گفتند «هرجا بری همین رأی رو میدیم»، تخلف اداری محسوب میشود و قابل شکایت است. --- راههای اعتراض و پیگیری: 1. شکایت مجدد به دیوان عدالت اداری (شعبه اجرای احکام یا تجدیدنظر) شما میتونید با استناد به اینکه رأی دیوان اجرا نشده یا ناقص اجرا شده، شکایت به اجرای احکام دیوان عدالت اداری بدهید. مدارک لازم: رأی قبلی دیوان گزارش کمیسیون اخیر فیشهای حقوقی که نشون بده فقط 10 روز پرداخت میشه نامهای که نشان دهد پزشک اشتباه را اصلاح کرده 2. شکایت به سازمان بازرسی کل کشور چون صحبت از «اصرار به رأی خلاف واقع» و «عدم توجه به رأی دیوان» است، میتونید در سایت سازمان بازرسی کل کشور شکایت ثبت کنید. مدارک فوق را پیوست کنید. 3. مراجعه به اداره کل بیمه استان و درخواست «کمیسیون عالی» شما میتونید به اداره کل بیمه استان مراجعه کرده و درخواست بدهید که کمیسیون عالی (در تهران) تشکیل شود تا نظر نهایی صادر شود. مخصوصاً اگر قبلاً فقط کمیسیونهای استانی نظر دادند.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.