سلام از طریق دفاتر خدمات قضایی شکایت تان را ثبت کنید
با درود پرسشگر ارجمند، اولا، شما میتوانید به استناد قوانین حمایت از مصرفکننده، اقدام به شکایت از فروشگاه اینترنتی کنید؛ زیرا عدم رعایت تاریخ تحویل مشخصشده و بیتوجهی به تماسهای شما میتواند مصداق «نقص در قرارداد» و «ضایع کردن حقوق مصرفکننده» باشد. ثانیا، از آنجا که اتلاف وقت و انرژی شما موجب خسارتهای معنوی و مادی برای شما شده است، در دعاوی خود میتوانید درخواست جبران خسارت مادی و معنوی را مطرح کنید. ثالثا، توجه داشته باشید که کمپینهای مدنی و شکایت از نهادهای نظارتی میتواند به افزایش فشار بر این مراکز منجر شود و از این رو توصیه میشود علاوه بر شکایت رسمی، مشکلات خود را از طریق رسانهها و فضای مجازی به اطلاع سایرین برسانید تا این موضوع به عنوان یک معضل عمومی مورد توجه قرار گیرد.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.