با درود پرسشگر ارجمند، اولا، شما میتوانید به استناد قوانین حمایت از مصرفکننده، اقدام به شکایت از فروشگاه اینترنتی کنید؛ زیرا عدم رعایت تاریخ تحویل مشخصشده و بیتوجهی به تماسهای شما میتواند مصداق «نقص در قرارداد» و «ضایع کردن حقوق مصرفکننده» باشد. ثانیا، از آنجا که اتلاف وقت و انرژی شما موجب خسارتهای معنوی و مادی برای شما شده است، در دعاوی خود میتوانید درخواست جبران خسارت مادی و معنوی را مطرح کنید. ثالثا، توجه داشته باشید که کمپینهای مدنی و شکایت از نهادهای نظارتی میتواند به افزایش فشار بر این مراکز منجر شود و از این رو توصیه میشود علاوه بر شکایت رسمی، مشکلات خود را از طریق رسانهها و فضای مجازی به اطلاع سایرین برسانید تا این موضوع به عنوان یک معضل عمومی مورد توجه قرار گیرد.
سلام از طریق دفاتر خدمات قضایی شکایت تان را ثبت کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.