بادرود پرسشگر ارجمند، اولا، ابتدا باید توجه کنید که دریافت چنین پیامکی میتواند نشانهای از بروز تخلف یا سوءاستفاده از اطلاعات شخصی شما باشد. ثانیا، برای پیگیری این موضوع، میتوانید با مراجعه به بانک یا نهاد خدمات مالی مربوطه و همچنین استفاده از شماره تلفنهای پشتیبانی که معمولاً در وبسایتهای معتبر موجود است، نسبت به بررسی استفاده غیرمجاز از کد ملی خود اقدام کنید. ثالثا، به منظور پیشگیری از چنین مواردی در آینده، توصیه میشود که از رمزنگاری اطلاعات شخصی خود استفاده کنید و به طور دورهای نسبت به تغییر رمزهای عبور و فعالسازی دو مرحلهای در خدمات مختلف بانکی و غیره اقدام نمایید.
به هر حال، کد ملی یا شماره ملی، در اختیار هر شخصی با توجه به اینکه روزانه برای خدماتی به ادارات مختلف ارائه میشود، قرار دارد فلذا در این ارتباط، اقدام پیشگیرانهای وجود ندارد.
بلی محتملاست
از طریق سامانه دولت من در قسمت املاک و مستغلات استعلام کنید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.