به مقامات مافوق اداره مراجعه کنید
اگر کارکنان یا مسئولان بنیاد مسکن از ثبت سیستمی درخواستها خودداری میکنند، این اقدام ممکن است نقض قوانین و رویههای شفافسازی اداری باشد. برای پیگیری این موضوع، میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید: 1. درخواست کتبی: درخواست خود را به صورت کتبی و رسمی ثبت کنید و رسید دریافت کنید. این کار موجب مستندسازی درخواست شما میشود. 2. ارسال شکایت به مراجع نظارتی: اگر همچنان از ثبت سیستمی خودداری کردند، شکایت خود را به سازمان بازرسی کل کشور یا دیوان عدالت اداری ارائه دهید. همچنین میتوانید موضوع را به دفتر رسیدگی به شکایات بنیاد مسکن اطلاع دهید. 3. پیگیری از طریق سامانههای نظارتی: به سامانه "سامد" (سامانه ارتباط مردمی دولت) یا سامانههای مرتبط با وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنید و شکایت خود را ثبت کنید. 4. مراجعه به فرمانداری یا بخشداری: موضوع را با مسئولین محلی مطرح کنید و از آنها بخواهید که مداخله کنند.
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.