به بانک مراجعه کنید و مرجع مسدود کننده را بیاببد
ابتدا بررسی کنید چرا و چه مرجعی حساب را مسدود کرده
قاعدتا حق با ایشان و حق با مشتری است شما باید مراقبت میکردید کار زده دار برای مشتری آن هم مشتری مجازی ارسال نکنید و ادب اقدام تجاری ان بود که بلافاصله عذر خواهی میکردید کار و پس میگرفتید یا سریعا پول مشتری را پس میدادید یا به انتخاب مشتری جنس فاقد ایراد را برای ایشان ارسال میکردید و یک اشانتیون و یا تخفیف نیز به منظور دلجویی و جبران مافات برای ایشان ارسال میکردید
موضوع را حضوراً از طریق شعبه دستور مسدودی حساب پیگیری فرمایید
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.