درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از آموزشگاه غیر مجاز

سلام من کارهای اولیه یه سالنی رو انجام‌میدادم یعنی کار میکردم اون ارایشگر بهم گفت بیامن بهت اموزش میدم بجاش حقوقتو برمیدارم 7ماه حقوقمو برداشت وقتی دیدم چیزی اموزش نمیده پولمم نمیده گفتم دیگ‌نمیتونم کارکنم باز هی زنگ میزنه باید5تومن دیگ بهم بدی درصورتی که اصلا اموزشگاه نیست ارایشگاه هستش میگ‌ ازم‌شکایت میکنه میتونه؟؟

پاسخ ها

.

سوالات مرتبط

شکایت از آموزشگاه غیر مجاز
سلام من کارهای اولیه یه سالنی رو انجام‌میدادم یعنی کار میکردم اون ارایشگر بهم گفت بیامن بهت اموزش میدم بجاش حقوقتو برمیدارم 7ماه حقوقمو برداشت وقتی دیدم چیزی اموزش نمیده پولمم نمیده گفتم دیگ&zwnj...