مشاوره حقوقی رایگان - تخلف در ارتقای پرسنل در محل کاری

وقت بخیر من سه سال قبل طبق صورتجلسه رسمی مدیران جهت ارتقا در محل کاری معرفی شدم ولی هنوز اتفاق نیفتاده است و نفراتی که در صورتجلسه اولویت بعد از من بودند ارتقا گرفته اند. پیگیری ها در محیط اداره بی نتیجه مانده آیا قادر به پیگیری موضوع در خارج از ارگانی که در آن مشغول به کار هستم می باشم ؟ آیا میتوانم ادعای غرامت کنم ؟ صورتجلسه به همراه شماره و تاریخ و امضای تمامی نفرات حاضر در جلسه موجود می باشد .

پاسخ ها:

ارتقا شغلی

سوالات مرتبط

ترفیع طبقه
باسلام بنده دیپلم هستم به علت کمبود نیرو رئیسم با وعده شفاهی ترفیع ارتقا دوطبقه به مدت یک سال به جای لیسانس کار کردم در پست سازمانی غیر همتراز.حال سازمان مدعی توافق شما وکارکردن شما در پست بالاتر غیرق...
ارتقا شغلی
سلام من از سال 86 استخدام بانک سپه شدم به عنوان راننده بعد از 17 سال همچنان راننده ام از سازمان پیگیری کردم به نتیجه نرسیدم هیچ وقت مشکل یا خطا نداشتم میتونم پیگیری کنم برای ارتقا شغل شکایت کنم مدرکم ...
ارتقاء شغلی بعد از انتقال از یک دستگاه به دستگاه دیگر
سلام وقت شما بخیر من سال 1399 از یک دستگاه به دستگاهی دیگر انتقالی گرفتم، و سال 1395 مطابق قانون خدمات کشوری ارتقاء شغلی داشته ام (از پایه به ارشد) حالا بعد از 6 سال و بالغ بر 18 سال سابقه در خواست ار...
عدم ارتقا سمت سازمانی
بنده استخدام رسمی یگان حفاظت میراث فرهنگی و گردشگری هستم که به مدت 22 سال و با سمت مراقب آثار تاریخی وارد سازمان شدم و از آن زمان تا اکنون با داشتن مدرک کارشناسی ارشد هنوز تغییری در جایگاه بنده اتفاق ...
ارتقا رتبه و طبقه شغلی
سلام ووقت بخیرمن دیپلم بهیاری وشاغل رسمی بمدت بیست وسه سال سابقه داشتم رسته ما بهیاری خدمات پرستاری می باشد کنکور96 رشته کارشناسی قبول شدم سال 1401 فروردین مدرک من اعمال شدچون زیر مجموعه پرستاری بودم ...