سلام ما در طبقه بالای یک خانه دو طبقه مستاجر بودیم مالک قبلی بعد از فروش خانه به مالک جدید به توافق رسیدیم از تاریخ 95/11 که مالک جدید خانه را خریداری کرده نتونستن به کسی اجاره بدن بخاطر قیمت اجاره بالا یا عدم سازش در قیمت... از آن تاریخ تا 97/3 خانه خالی بوده پارسال مالک کلید طبقه پایین را به منظور آب دادن به باغچه یا مراجعه مردم جهت اجاره واحد زیر به ما دادن ...سرویس بهداشتی ما بالای راهروی ورودی خانه پایینه به مالک اعلام کردیم سرویس بهداشتی نشتی داده که بعد از مشاهده گفتند با بندکشی با سیمان سفید درست می شود تا اینکه از تاریخ 96/11 تا بعد از تعطیلات سال نو 97 بخاطر سردی هوا و بارندگی به واحد پایین مراجعه نکردیم ...تا اینکه به منظور مشاهده کنتور گاز رفتیم دیدیم سقف راهرو پایین کلا نشتی داده و به اتاق بغل هم سرایت کرده و به اندازه یک متر مربع گچ و گل سقف ریزش داشته...سریع به مالک گفتیم که گفتن تا تاریخ تخلیه باید صبر کنیم(97/3/7) که بعد از تخلیه بتونیم خانه را تعمیر کنیم...مبلغ رهن 5 میلیون بوده که چند روز قبل از تخلیه سه میلیون را به درخواست ما جهت اجاره منزل جدید گرفتیم و مابقی بعد از تخلیه و تسویه قبوض...خانه را تخلیه و تسویه قبوض را روز بعد از تخلیه بر اساس ارقام کنتور انجام دادیم... با مالک جهت تسویه و تحویل کلید تماس گرفتیم که اعلام کردن ما پولی به شما بابت وارد کردن خسارت 6میلیونی به سرویس بهداشتی نمی دهیم... ما از کارشناس محترم با توجه به گفته های فوق درخواست راهنمایی داریم که آیا در رابطه با خسارت وارده ما مقصر هستیم یا خیر و چکار باید بکنیم
با تشکر
سلام شما بایستی باشهادت شهود ثابت کنی که خرابی آب دستشویی را به مالک اطلاع دادی وواسه استراداد باقیمانده پول رهن در شورای حل اختلاف طرح دعوی به خواسته مطالبه باقیمانده پول رهن نزد مالک کنید
16:39:54 1397/3/21
خسارت در محل اجاره موجر مستاجر
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.