مشاوره حقوقی رایگان - گارانتی

سلام یک جفت کفش برند وارداتی که شامل 6ماه گارانتی است بغیر از نمایندگی فروش محصول از یک فروشگاه کفش معتبر خریم محصول در ماه اول به مشکل اساسی خورد، به شرکت تماس گرفتم میگن چون از ما نخرید شامل گارانتی نمیشود، پس چطوری فروشگاه دیگری چند نوع از این برند میفروشه پس فردا زیر مجموعه شرکت این محصولات فرستاده شده برای دیگری فاکتور کردن یا با این ترفند سر مشتری کلاه میزارن خواهشن گونه وبه کجا شکایت کنم تابه حقم برسم وجلوی این کثافت کاری گرفته شود. باتشکر

پاسخ ها:


اول به اتحادیه کفش فروشان

12:02:36   1402/12/8

با سلام بهتر است در این مورد بهاتحادیه املاک مراجعه

14:20:28   1402/12/8

با سلام از طریق اتحادیه مربوطه پیگیری کنید

12:00:28   1402/12/8

سلام از طریق اتحادیه مربوطه نسبت به ثبت شکایت اقدام نمائید.

12:02:10   1402/12/8

سوالات مرتبط

گارانتی
سلام یک جفت کفش برند وارداتی که شامل 6ماه گارانتی است بغیر از نمایندگی فروش محصول از یک فروشگاه کفش معتبر خریم محصول در ماه اول به مشکل اساسی خورد، به شرکت تماس گرفتم میگن چون از ما نخرید شامل گارانتی...
عدم تعهد گارانتی
سلام بنده یک گریبکس با ضمانت 6ماهه با فاکتور رسمی سربرگ دار خریدم وگریبکس 2ماه نشده در اتوبان کاشان خراب شد وگریبکس باز وبه تهران جهت تعویض ارسال شد ولی فروشنده با تعویض یک قطعه سالم با یه قطعه شکسته ...
شكايت از شركت گارانتی كننده
باسلام بنده ١ ماه پيش يك عدد گوشي فرستادم گارانتي ، بعد از دو هفته تماس گفتن كه فرستادن ، الان ٤ هفته ميگذره به دستم نرسيده . باهاشون كه تماس ميگيريم ميگم خوب شما ميگيد فرستاديد لطفا باركد پستي جهت پي...
عدم پاسخگویی فروشنده لوازم خانگی بابت گارانتی محصول
سلام وقت بخیر ما حدود 1 ماه پیش یک غذاساز خریداری کردیم. موقع خرید فروشنده ادعا کرد که محصول 18 ماه گارانتی داره همون طور که روش نوشته. بعد 1 ماه برای اولین بار که خواستیم ازش استفاده کنیم متوجه شدیم...
خدمات پس از فروش
سلام از شرکت ... اجاق گاز خریدم و در زمان گارانتی خراب شده برای تعمیر با شرکت تماس گرفتم وعده رفع مشکل تا سه روز را دادند ولی بعد از یکهفته هم اقدامی صورت ندادند آیا می‌توانم اجاق گاز را پس بد...