درود بر شما
بنده خرید اینترنتی داشتم که فروشنده از من کد ملی نخواستن، اما مامور پست تاکید بر احراز هویت با کارت ملی داشتن و تا اطلاعات کارت ملی بنده رو در دستگاه پوزی که دستشون بود ثبت نکردن، بسته رو تحویل ندادن
نکته این هست که هیچ امضایی از من اخذ نشد جهت تحویل و با کد رهگیری که چک میکنم، آخرین وضعیت مرسوله، "دریافت مامور پست جهت توزیع" هستش و هیچ اطلاعاتی از دریافت کننده (من) در سامانه پستی درج نشده
سوال: آیا این سابقه و امکان وجود داره که مامور پست به قصد سوء استفاده از اطلاعات هویتی بنده دست به چنین کاری زده باشه؟، در صورت پاسخ مثبت چه اقدامات پیشگیرانهای رو میتونم انجام بدم؟
سوال شما بزرگوار نیاز به بررسی وگفتگوی متقابل دارد از طریق سایت بابنده مشاوره تلفنی بگیرید تا یه یک راه کار درست برسید
10:33:46 1402/12/13
مامور پست دارای کد سازمانی بوده و تمام اقدامات امنیتی اطلاعاتی و گزینشی را پشت سر گذرانده تا به مامور پست تبدیل شده جای نگرانی نیست
10:45:17 1402/12/13
اخذ اطلاعات هویتی توسط مامور پست سوء استفاده از اطلاعات هویتی
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.