مشاوره حقوقی رایگان - مغایرت کالای سفارش داده شده با کالای تحویلی
سلام
خرید اینترنتی داشتم. مشخصات کالایی که ارسال شد فرق داشت. کالا را مرجوع کردم و فروشگاه با اذعان به اشتباه خود و آگاهی از اینکه این کالا در یک هفته اخیر افزایش قیمت 2 میلیونی داشته حاضر به تحویل کالا نیست و فقط مبلغ وجه را عودت داده است. من به خاطر اشتباه فروشگاه باید همین کالا را الان 2 میلیون گرانتر بخرم. حق با من است؟
بهترین راه شکایت کدام مرجع است ؟ دادسرای جرایم اینترنتی یا پلیس فتا یا اینماد؟
سلام وقت بخیر از پرده فروشی واقع در...... پرده خریدم تو مغازه به آقای فروشنده گفتم پرده رو چک کنم گفتن نیاز نیست
وقتی اومدم خونه دیدم پارچه پرده اونی نیست که من انتخاب کرده بودم حالا فردا باید دوباره ...
از طریق ارسال پیامک به خط شخصی با موضوع خرید کفش ،از خط دیگری پیامی دریافت کردم مبنی بر ارسال آدرس و ثبت سفارش و پس از تکمیل از خط دیگری شخصی تماس گرفت و از طریق برنامه ایتا عکسهای کفشهای موجود را ارس...
سلام وعرض ادب من دلی اشک بار واعصاب داغون دارم پیام مینویسم خدمت وکلای عزیز
من سعی داشتم با ایجاد کارآفرینی ودست فروشی به پدر بیمارم کمک کنم
در سایت درج آگهی با فروشگاه به ظاهر معتبر آشنا شدم که جنس ...
باسلام من 3 ماه پیش رفتم یک پمپ سفارش دادم و گفتن موجوده پرداخت کنید تجویل بدم ..وقتی پرداخت کردم هی دو ساعت دو ساعت عقب انداخت ..بعداز 10 روز پمپ با مشخصاتی دیگر برام فرستاد و من فقط درب جعبه رو باز ...
با سلام یک عدد گوشی سامسونگ خریداری کردم از شخصی و بسته تحویل پست گردید و در رهگیری سایت محتویات بسته ارسالی یک عدد گوشی سامسونگ مدل a20s به وضوح نوشته شده و من نیز به استناد به همین نوشته پول گوشی رو...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.