با سلام
بنده در تابستان یک دست مبلمان سفارش دادم و در روز موعود هم ارسال شد، اما به دلیل بارگیری بد چند قسمت کار خراب شده بود که گفتن میان درست میکنند، من چون روز جهازبرونم بود و اثاثیه رو با جرثقیل آوردم بالا امکان عودت مبلمان نبود. مبلغی از فاکتور هم مانده که پرداخت نکردم و حالا بعد از چهارماه، چند قسمت از مبلمان رو بردند برای تعمیر و نمی آورند و میگن باید تسویه کنید.
باتوجه به این تاخیر و کیفیت بد ساخت آیا میتونم شکایت کنم ازشون؟
آیا میتونم کل مبلمان رو برگردونم ومبلغ رو با ضرر و زیان پس بگیرم؟
سلام بله اول اظهارنامه بدهین
و دادخواست مطالبه خسارت و اثبات عیب
10:06:33 1402/11/9
شما ملزم به پرداخت مبلغ مبلمان و ایشان ملزم به عودت مبلمان تعمیر شده شما هستند
19:09:44 1402/12/3
تحویل ناقص کالای خریداری شده پس دادن کالای خریداری شده معامله کالا
دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل میکند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آنها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمیدهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسشهای مردم، ثبت درخواست آنها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم میآورد و این سوالات و درخواستها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار میدهد تا به صلاحدید خود به این درخواستها و سوالات پاسخ دهند.
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4
تلفن پشتیبانی: 02188106553
تلفن: 02188886412
ایمیل: dadrah.ir@gmail.com
ایمیل شکایات: dadrah.ir@gmail.com
ارسال پیام
© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.
برای آگاهی از حقوق خود، صفحه اینستاگرام دادراه به آدرس زیر را دنبال کنید.