درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از آزمونگر و مسئول آزمون فنی حرفه ای

سلام .من و3 تا از کارآموز های آرایشگری ازیه آموزشگاه باهم امتحان داشتیم و هممون سطح مون مثل هم بود. بعد از اعلام نمره عملی یکی از کار آموزا که با آزمونگر اول دوست بود فقط قبول شد . ویکی دیکه از کارآموزا چون فامیل مسئول آزمون فنی حرفه ای شهرستانمون بود نمره عملی رو هنوز تایید نکردن تا دوباره امتحان بدن و نمرشون تایید بشه .اولی که نمیشه کاری کرد برای دومین مورد راهی هست بتونم شکایت کنم واعلام کنم حق من و اون یکی کار آموز ضایع شده درصورتی که سر آزمون کار ما دوتا بهتر و تمیز تر بوده

پاسخ ها

سلام از طریق مسئولان بالا دستی می تونید پیگیری کنید
با سلام از ارگان مربوطه پیگیری کنید

سوالات مرتبط

شکایت از آزمونگر و مسئول آزمون فنی حرفه ای
سلام .من و3 تا از کارآموز های آرایشگری ازیه آموزشگاه باهم امتحان داشتیم و هممون سطح مون مثل هم بود. بعد از اعلام نمره عملی یکی از کار آموزا که با آزمونگر اول دوست بود فقط قبول شد . ویکی دیکه از کارآم...
شکایت از آزمونگر و مسئول آزمون فنی حرفه ای
سلام .من و3 تا از کارآموز های آرایشگری ازیه آموزشگاه باهم امتحان داشتیم و هممون سطح مون مثل هم بود. بعد از اعلام نمره عملی یکی از کار آموزا که با آزمونگر اول دوست بود فقط قبول شد . ویکی دیکه از کارآم...