درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اتش سوزی

کارگری هستم ازشهرستان برای کاربه تهران امدم وبه عنوان پیک موتوری استخدام شدم وظیفه ای من فقط بردن سفارشات بود اما یکبار صاحبکارم ازمن خواست که سفارش رابرای مشتری اماده کنم ومن یادم رفت زیراجاق گازوخاموش کنم وباعث اتش سوزی مغازه شد الان از من شکایت کرده وخسارت میخادچیکاربایدبکنم درضمن منوبیمه نکرده بود ومغازشم بیمه نبود

پاسخ ها

سلام لازم است که دلایل طرف مقابل شناسایی شود تا مطابق آن اقدام به دفاع کنید.
باید تقصیر شما اثبات شود تا خسارت قابل مطالبه باشد
با سلام اگر تقصیر شما اثبات شود می بایست خسارات وارده را جبران کنید. برای اینکه در مدت زمانی که در آنجا مشغول بودید شما را بیمه نکرده بود با مراجعه به اداره کار می توانید شکایت کنید.

سوالات مرتبط

اتش سوزی
کارگری هستم ازشهرستان برای کاربه تهران امدم وبه عنوان پیک موتوری استخدام شدم وظیفه ای من فقط بردن سفارشات بود اما یکبار صاحبکارم ازمن خواست که سفارش رابرای مشتری اماده کنم ومن یادم رفت زیراجاق گازوخام...